אורבן נדלן – חרטה לאחר רכישת דירה – מה עושים?

אם אתה חושב חותמת הביתה "להתמודד בהמתנה" הוא מעבר להשגה, לשקול מחדש. כן, סימן זה מרמז על כך שהרוכש והסוחר קבעו חוזה קנייה מוכר, אך דברים קורים – ועסקאות לא מצליחות לעבוד. לכן, אין נזק בביצוע הצעת חיזוק.

"אם הרוכש הוא מאוהב עם בית מסוים זה קורה להיות בהמתנה, למה לא לתת לזה זריקה?" שאל דוד זהבי מנכל אורבן נדלן.

אז אל תוותר על בית הפנטזיה עכשיו. זה מה שאתה צריך לדעת על ביצוע הצעת חיזוק אם ההסדר הראשון נופל ואתה הבא בתור – אתה יכול בסופו של דבר לתפוס את הבית אתה כבר מבצע זאת עבור מההתחלה.

דוד זהבי אורבן נדל"ן
דוד זהבי אורבן נדל"ן

למה עסקת הבית הממתינה לא תצליח?

ואכן, גם לאחר כל העבודה כי קונה מנוסה לעשות את ההסכם, עסקאות יכול כרגע לא מצליחים לעבוד.

"ההסכם מכיל בקביעות אפשרויות שיכולות לרצוח את חילופי הסיכויים שהם לא יתקיימו", אומר זהבי. מקרים רגילים הם אפשרויות המזוהים עם הנלווה:

חקירות: הקמת הממסד, הגלישה על הגג או כל דבר אחר יקר יכול לרצוח את ההסדר.

הערכה: אם בית מוערך תחת ערך העסקה, המימון יכול ליפול אם הרוכש לא יכול לפצות על כל החסר.

אישור האשראי של הרוכש: אם הקונה הפוטנציאלי הוא רק מוסמך מראש, בניגוד לאישור מראש, המימון לא יופיע.

סיבה סדירה נוספת היא קצת יותר קלה: חרטה של ​​רוכש. ייתכן שקידמה נורמלית לא הגיעה, או שהרוכש בחר שהיא לא אוהבת את המטבח הפתוח. בכנות, יש מיליון סיבות הרוכשים סובלים מחרדה פתאומית לשנות את דעותיהם.

מניעים כדי להציע הצעת חיזוק

כמה קונים פוטנציאליים נמצאים במיקום מעולה יותר מאחרים כדי לסבול את זה. בהזדמנות כי אתה מזדהה עם אחד התנאים האלה, ביצוע הצעת חיזוק היא מחשבה חכמה:

אתה לא תחת תקופת הצורך, למשל, את הכמיהה להיות התיישבו לפני תחילת שנת הלימודים. "במקרה של קונה כי הוא ממהר, זה לא יהיה אפשרי לעשות להחזיק חודש או יותר כדי לבדוק אם החוזה הבסיסי נכשל לעבוד," זהבי מעלה.

מלאי הוא חזק במיוחד, ואין דבר אחר הערך שלך להרחיב כי הוא מפתה. מדי פעם עדיף לשבת ולראות את הבית שאתה מוקיר, בניגוד להקפיץ על משהו אחר זה לא בדיוק נכון.

המומחה פרסום יכול לתת לך קצת על הבית משכנעת רוכשים חלופיים עלולים לסבול מחרדה פתאומית או שיש אפשרויות.

זה חילופי עסקאות קצרות, דוד זהבי , בעלים של אורבן נדלן טוען שהן נוטות ליפול הרבה יותר מאשר חילופי מקובל. לעתים קרובות הבנק, או מי מחזיק את ההלוואה הביתה, יגלה את העלות נמוכה מדי יבקש הסוחר להגדיר אותו זמין כדי להשיג עלות סבירה.