אורבן נדלן : מה לעשות לפני קניית דירה?

כאשר אתה מגלה נכס, לעשות את המתמטיקה שוב.

במקרה שאתה שוקל לבצע הצעה על הבית, להסתכל שוב על התוכנית הפיננסית שלך. זה הזמן לשקול את עלויות הסגירה, העברת עלויות וכל התיקונים המהירים ומנגנונים ייתכן שתידרש לפני שתוכל לעבור לתוך הבית, מציין דוד זהבי מנכל חברת אורבן נדלן. נסו לא להזניח עלויות אפוף, למשל, את החקירה הביתה, הגנה על הבית, חיובים רכוש, הוצאות המשכנתא משכנתא ולאחר מכן כמה.

9. חקור חשבונות שירות.

לראשונה רוכשי הבתים הם לעתים קרובות נע בין השכרות כי ניצול פחות חיוניות (גז, נפט, חשמל, פרופאן, וכן הלאה) ומים מאשר בית חדש גדול יותר יהיה. זה משהו אבל קשה להיות לכודים על ידי לקיחת שיעורי כאשר הבית החדש שלך יש גגות גבוה יותר ההשכרה שלך – או יותר שהוקמו חלונות לשבור את האוויר. בשלב זה יש שירותים פתאומיים, למשל, רכישת גז כדי לשלוט מכסחת דשא. הוצאות אלה יכול לפוצץ תוכנית פיננסית.

לפני הצגת הצעה לקנות, לבקש את חשבונות חיוניות של 12 החודשים הקודמים כדי לקבל מחשבה על חודש רגיל לחודש עלות, ממליץ הבעלים של אורבן נדלן. רוב ארגוני שירות יכול לתת בעל רכוש כפילויות על לשאול. "אם אתה מאוהב בבית וכל דבר אחר עובד עדיין את חשבונות החיוניות, יש סקירה מלאה שבה ניתן לסקור מה הבחירות שלך הם עושים את זה יעיל יותר חיוניות", אומר זהבי. "בקהילות עירוניות רבות הארגון החשמלי יסתדר ויעשה את ההערכה לשווא".

10. נסו לא לעשות בלי הערכה ביתית.

ע"פ חברת אורבן נדלן לאחר ההצעה שלך כבר הודה, להשקיע יותר מדי עבור הערכה ביתית. ההוצאה אפילו 500 $ יכול להנחות אותך על הבית ולאפשר לך לבחור את הסיכוי כי אתה באמת צריך לשלם עבור תיקונים חיוניים. אתה יכול גם להשתמש ההצעה שלך מותנה על ההשלכות של דו"ח הערכה ולהפוך את הסוחר לעשות טבלה ,מי אחראי על כל או חלק התיקונים. לקבלת פרטים על מה לחפש.

בשורה התחתונה

קניית הבית הראשון שלך הוא אולי הבחירה הגדולה ביותר כסף קשור לך אי פעם לעשות. נסו לא לעלות על עוד יותר התחייבות כספית ממה שאתה יכול להתמודד עם. אולי יש הצדקה קטנה, למרות כל הצרות, אבל אחד גדול יכול תכופות לך אם החיים מקבל מחוספס לרגע.